Jak to działa? Cennik Rejestracja Telefon gratis Pomoc Kontakt Panel klienta
Strona główna -> Pomoc -> Problemy techniczne -> Nie mogę wysłać faksu

Pomoc

Problemy techniczne

  • Nie otrzymałem emaila z faksem
  • Nie mogę wysłać faksu
  • Co oznaczają statusy wysyłek?
  • Nie mogę wysłać faksu

    Zanim prześlesz reklamację, uprzejmie prosimy, zapoznaj się z poniższymi informacjami.

    Czy usługa jest aktywna?

    Upewnij się, czy Twój abonament jest opłacony. W tym celu zaloguj się do panelu klienta i w zakładce rozliczenia sprawdź ważność usługi. Jeśli usługa nie jest już aktywna, opłać abonament.

    Czy konto jest doładowane?

    Upewnij się, czy posiadasz wystarczające środki na koncie, aby wysłać faks. W tym celu zaloguj się do panelu klienta i w zakładce rozliczenia sprawdź saldo środków. Jeśli saldo wynosi 0, doładuj konto.

    Czy adres email jest uprawniony do wysyłki?

    Zaloguj się do panelu klienta i sprawdź listę adresów do wysyłania faksów (zakładki: Usługi -> faksy -> ustawienie faksu -> email2faks).

    Czy numer jest we właściwym formacie?

    Upewnij się, czy adres email, na który wysyłasz faks, jest poprawny. Poprawny format numeru dla połączeń międzystrefowych to nr kierunkowy + nr lokalny oraz dla połączeń międzynarodowych 00 + kierunkowy kraju + numer lokalny. Prawidłowa domena to wyslijfaks.pl

    Przykład: 222034041@wyslijfaks.pl dla połączeń krajowych stacjonarnych
    Przykład: 00492222222222@wyslijfaks.pl dla połączeń międzynarodowych
    Przykład: 533009545@wyslijfaks.pl dla połączeń komórkowych
    Przykład: 229393@wyslijfaks.pl dla połączeń typu AUS (Taxi, Tpsa)

    Czy rozmiar dokumentu nie przekracza 2Mb?

    Upewnij się, czy wysyłany plik w załączniku nie przekracza 2Mb.

    Czy plik jest we właściwym formacie?

    Upewnij się, czy wysyłany plik w załączniku jest we właściwym formacie. Listę obsługiwanych formatów znajdziesz w części jak wysłać faks.

    Reklamacja

    Jeśli po zapoznianiu się z powyższymi informacjami nie udało Ci się znaleźć przyczyny problemu, uprzejmie prosimy przesłać nam pełną reklamację za pośrednictwem panelu klienta (zakładka zgłoszenia).

    Abyśmy mogli sprawnie rozpatrzeć reklamację, koniecznie prześlij następujące informacje:

    powrót na górę


    Telepartner Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks internetowy  |  Telefonia internetowa  |  Centralka telefoniczna  |  Call center  |  Konferencja przez telefon