Pomoc i FAQ

Nie otrzymałem emaila z faksem

Pomoc

Wybierz temat i pytanie. Jeśli nie znajdujesz odpowiedzi – skontaktuj się z nami przez Panel Klienta.

W tej sekcji znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o faks internetowy: działanie usługi, rozliczenia oraz rozwiązywanie problemów.

Problemy techniczne

Nie otrzymałem emaila z faksem

Zanim prześlesz reklamację, zapoznaj się z poniższymi informacjami – często pozwalają samodzielnie znaleźć przyczynę problemu.

Czy usługa jest aktywna?

Sprawdź ważność usługi w panelu klienta (zakładka rozliczenia). Jeśli usługa jest nieaktywna – opłać abonament.

Czy adres e-mail jest przypisany do usługi?

Sprawdź listę adresów w panelu (Usługi → faksy → ustawienie faksu → adresy e-mail).

Czy widzisz otrzymany faks w panelu?

Sprawdź skrzynkę odbiorczą w panelu (Usługi → faksy → skrzynka odbiorcza).

Czy połączenie jest na liście przychodzących?

Sprawdź w panelu: Spis połączeń → przychodzących.

Reklamacja

Jeśli nadal nie znasz przyczyny – wyślij reklamację przez zakładkę zgłoszenia w panelu klienta.

Do reklamacji dołącz:

  • numer telefonu nadawcy,
  • wprowadzony numer odbiorcy,
  • datę i godzinę połączenia.

powrót na górę